23 January, 2010

APA KELEBIHAN ONLINE TUISYEN??

  1. Boleh belajar bila2 & di mana2 sahaja .... asalkan ada notebook/komputer + internet.
  2. Tiada batasan masa .... kalau nak pergi melancong mana2 pun (cuti balik kampung ke) anak2 kita masih boleh belajar  menggunakan MyStar-A & B nie.
  3. Tidak perlu buang masa nak hantar anak pergi & ambil semasa tuisyen (jika anda terlalu sibuk dgn tugas2 seharian).
  4. Mak ayah boleh pantau prestasi anak2 ..... ada MyKadLaporan untuk melihat progress anak2 kita.
  5. Anak boleh belajar semua subjek & topik yang disediakan dalam sistem ini ... oleh itu dgn bayaran tersebut satu keluarga dapat belajar semua subjek .... MURAH TAK ?
  6. Terdapat lebih seribu soalan dalam bank soalan .... makin banyak soalan anak-anak kita buat makin mahir menguasai bidang tersebut.
  7. Kawalan Pencapaian .... MyLatihTubi & MyPeperiksaan meletakkan syarat anak2 kita mesti melebihi 80% baru boleh 'move' kepada set soalan seterusnya. Secara tak langsung, pelajar terpaksa menguasai set soalan tersebut .... mungkin perlu jawab melebihi sekali. Bermakna anak2 kita perlu baca & buat ulangkaji lebih.
  8. Kawalan Masa .... terdapat countdown time untuk MyPeperiksaan. Oleh itu pelajar terpaksa menjawab dengan betul dalam masa yang ditentukan.
  9. Sebagai motivasi...MyCemerlang juga akan "ranking" pelajar dlm sistem ini mengikut subjek & tahap. Oleh itu anak2 kita susah pasti TERCABAR utk dptkan ranking teratas. "Ranking" ini merangkumi semua pelajar seluruh Malaysia.
Terlalu banyak kebaikan yang boleh anda perolehi...Kesimpulannya JOM kita sertai program ini & LIHAT SENDIRI PRESTASI Anak2 kita.

TESTIMONI ONLINE TUISYEN:
**secara keseluruhan, mana2 online tuisyen menggunakan konsep yg sama iaitu kaedah pembelajaran 'output', iaitu murid2 menggunakan ilmu yang telah mereka pelajari di sekolah2 (kaedah 'input') dan mengaplikasikannya semasa membuat latihan2 dlm online tuisyen..testimoni dibwh adalah secara rambang dari mana2 online tuisyen yg ada di pasaran**

PMR 2008

1) Muhamad Iqbal Mubarak, Sek.Men.Izzuddin Shah- PMR 9A (2008)

Testimoni Murid:
Keputusan peperiksaan saya bertambah baik setelah menggunakan ONLINE TUISYEN. Terima kasih ONLINE TUISYEN.

Testimoni Ibubapa:
Saya berterimakasih kepada ONLINE TUISYEN kerana anak saya mendapat keputusan yang cemerlang selepas menggunakannya.

2) Nik Munirah Nik Ali, SMK Tumpat- PMR 9A (2008)

Testimoni Murid:
Satu program yang bagus dan dapat meningkatkan prestasi peperiksaan saya. Saya berharap program ini dapat diteruskan lagi.

Testimoni Ibubapa:
Program yang bagus dan harap dapat diteruskan.

3) Tan Zhi Huey, Sek.Men. Seri Omega- PMR 8A (2008)

Testimoni Murid:
I would like to give a big thank you to ONLINE TUISYEN for being a great help in my PMR examination. It was with the help of ONLINE TUISYEN that I could save a lot time from going to tuition. The notes and exercise given were very helpful in my studies, not only did it help me in my PMR examination but also school examinations. The questions in ONLINE TUISYEN programme were challenging and sufficient enough. Hereby, I would like to thank ONLINE TUISYEN once more for all the helps given.

Testimoni Ibubapa:
We appreciate the help of ONLINE TUISYEN to our dear children. ONLINE TUISYEN is a very useful programme to my children in their revision. ONLINE TUISYEN is rich of good and challenging exercises and notes to my children. Because of that, we have saved a lot of money for sending our children to tuition. We feel that our children started learning to be independent and they do enjoy in studies. Besides, the exercise which are given by ONLINE TUISYEN are sufficient for my children in their studies. Lastly, we would very proud of what ONLINE TUISYEN has helped my children all the way. Thanks a bunch to ONLINE TUISYEN!

4) Aizul Shazril Mohamad Mangin, Sek.Dato Abdul Razak, Seremban- PMR 8A (2008)

Testimoni Murid:
Terima kasih ONLINE TUISYEN kerana dapat membantu memperbaiki kelemahan saya dalam pelajaran matematik, sains dan Bahasa Inggeris. Tahniah ONLINE TUISYEN. Tidak rugi menghadiri program ini. Semoga ONLINE TUISYEN dapat membantu lebih ramai lagi pelajar cemerlang di masa-masa akan datang. Insyaallah...

Testimoni Ibubapa:
Alhamdulillah, syukur anak saya telah memperolehi 8A dalam PMR 2008. Pada awal tahun peperiksaan anak saya hanya mendapat 5A, 3B dalam Mathematic, Sains dan B.I. Setelah memasuki ONLINE TUISYEN anak saya mendapat 7A, 1B dalam peperiksaan percubaan PMR dan 8A dalam PMR 2008. Terima kasih ONLINE TUISYEN kerana membantu anak saya dalam meningkatkan pembelajarannya.

UPSR 2008

1) Leong Wen Han, SJKC Sungai Way, PJ- UPSR 7A (2008)

Testimoni Murid:
Very effective, I will definitely recommend to my friends.

Testimoni Ibubapa:
Very good. Can monitor child's progress thru' the e-report card.

2) Loga a/l Sivaraja, SJKT Bandar Baru Salak Tinggi- UPSR 7A (2008)

Testimoni Murid:
This is a very useful programme. Because of this programme I have improved in my studies. Especially in Bahasa Malaysia objective paper. I have enrolled into this programme for my form one studies.

Testimoni Ibubapa:
ONLINE TUISYEN programme is very effective for my children. It doesn't require much involvement of parents. Every test results will be send to parent's handphone. We can monitor childrens achievements from anywhere even if we are in overseas.

3) Zhariff Aizuddin Zubaidi, SK Sg. Lalang, Bedong- UPSR 5A (2008)

Testimoni Murid:
Saya menggunakan ONLINE TUISYEN sejak di Tahun 3. Pelajaran saya semakin meningkat di sekolah sejak mengikuti program ini. ONLINE TUISYEN berbeza dari cara belajar di sekolah, ia lebih menarik dan tidak membuat saya merasa jemu mengulangkaji pelajaran. E-notes juga sangat berkesan, saya cepat memahami setelah membacanya terlebih dahulu sebelum cikgu mengajar di sekolah. Saya semakin yakin setelah biasa membuat latih tubi online melalui ONLINE TUISYEN, dapat menjawap soalan peperiksaan dengan pantas dan masih mempunyai banyak masa untuk menyemaknya semula.

ONLINE TUISYEN terbukti banyak membantu saya mencapai kejayaan 5A dalam UPSR 2008. Saya sangat berterima kasih kepada ibubapa saya kerana memperkenalkan ONLINE TUISYEN kepada saya.

Testimoni Ibubapa:
Pada mulanya saya merasa skeptical dengan program ini. Namun demi pelajaran anak-anak, saya memperkenalkan program ini kepada mereka pada tahun 2004. Ia merubah sikap anak-anak saya dan berjaya memberikan budaya belajar yang berbeza apabila menimbulkan minat yang ketara pada pelajaran. Pencapaian mereka di sekolah begitu cepat dan memberangsangkan. Saya lega tidak lagi terlalu risau memikirkan kelemahan mereka di sekolah.

Sejak dari itu saya belajar menggunakan kaedah yang betul dan sistematik melalui ONLINE TUISYEN untuk memberi latihan kepada anak-anak saya. Walaupun saya seorang yang sangat sibuk, ternyata ONLINE TUISYEN sangat-sangat memudahkan saya dan isteri memantau, mengikuti perkembangan dan pencapaian anak-anak dalam pelajaran. Ibubapa tidak harus melepaskan peluang keemasan ini dan berilah kemudahan seperti ini kepada anak-anak kita, nescaya kita tidak akan merasa rugi.

4) Fikry Hakimi Mansor Shah, SK Seri Sabak Uni- UPSR 5A (2008)

Testimoni Murid:
ONLINE TUISYEN menjadikan ulangkaji saya lebih mudah, cepat dan menyeronokan. Terima kasih ONLINE TUISYEN.

Testimoni Ibubapa:
Dengan adanya ONLINE TUISYEN, anak saya lebih bersemangat untuk mengulangkaji pelajaran dan ianya terbukti lebih berkesan. Terima kasih ONLINE TUISYEN.

No comments:

Post a Comment