23 January, 2010

Kami Menawarkan Peluang
ONLINE PELAJARAN, PERNIAGAAN & PENDAPATAN

MENJAYAKAN My-StarA & My-StarB
- Pendidikan Online Anda

Sertai Kami.. 1 Keluarga 1 MyStar…

SERENDAH RM300 (RM60 sebulan)…

Pelengkap Pembelajaran Anak – Anak Anda...


WEBSITE + EDUCATION = WEBUCATION

Pelajaran – “Webucation” - Gabungan Website Dan Education. MyStarA adalah latih tubi online yang menekankan pembelajaran "output" dan merupakan pelengkap kepada sistem pembelajaran. MyStarB adalah untuk memberi "Pendedahan Awal" kepada kanak-kanak serta menarik minat kanak-kanak untuk "Belajar".

Perniagaan – Menjadi Ahli/Agen dengan modal permulaan yang berpatutan. Pasaran berbilang bangsa. “Produk” ke arah KEPERLUAN Pendidikan demi masa depan. Platform pasaran online luas dipermudahkan.

Pendapatan – Plan Pemasaran yang memberikan komisen/insentif sampingan. Memberi anda peluang CIPTA Pendapatan Ringgit anda secara berterusan.

Sertai Kami, Rebut Peluang, Fikir & Bertindak


3 Faktor Kejayaan yang ada Pada Bisnes Ini:

1. Syarikat

Online – 24 jam sehari x 365 hari – anywhere, anytime – servis boleh dibawa ke mana-mana & pada bila-bila masa.


2. Produk

Terdapat 700++ Syarikat di Malaysia yg mempunyai AJL, telah melahirkan 5,500 jutawan dlm masa 40 tahun, dgn 4 kategori produk utama berikut – Kecantikan, Kesihatan, Penjagaan Rumah, & Penjagaan Kereta, di mana kesemua produk tersebut merupakan produk sampingan.

Manakala Mystar-A Program merupakan satu-satunya produk Pendidikan di mana pendidikan merupakan Produk Keperluan (semua makbapak nak anak dapat A, tidak kira dari golongan mana pun), Berkualiti (rujuk testimoni, penghargaan & pengiktirafan), Harga Murah (RM2 sebulan), Tidak Bermusim (spt produk sampingan di atas), Anti Kemelesetan Ekonomi (walau pun zaman gawat, makbapak tetap nak anak dapat A) & Tiada Saingan.
MyStar-B..e-tadika yang pertama di Malaysia...jadi jika anda tak berkesempatan nak hantar anak ke tadika...gunalah Mystar-B..anda pasti PUAS HATI...

Perniagaan dunia akhirat – kita bagi anak kita dan/atau anak orang lain, jadi pandai.

3. Pelan Pemasaran

“Payout Tinggi” – sbb ini adalah Technology Base Biz, Tiada Kos Fizikal (hanya jual nombor), Modal 1 kali, Untung Banyak Kali (Modal besar semasa develop software, now hanya buat maintenance). Contoh Astro & Biz Kad Prepaid/ Topup (Celcom, Maxis, Digi).

Pasaran sedia ada – terdapat 5 juta pelajar dari tahun 1 hingga tingkatan 3; setiap tahun 500 ribu pelajar tahun 1 masuk – pendek kata pasaran sampai bila-bila lah…

No comments:

Post a Comment